Programos „Emocinio intelekto lavinimas mokyklose: lektorių mokymai taikant LPS™ metodiką“ lektoriai Joniškyje
VŠĮ Pozityvaus ugdymo instituto įgyvendinama „ Emocinio intelekto lavinimas mokyklose: lektorių mokymai taikant LPS TM metodika“ sudomino ir mus - Audronę Vadakojienę bei Laimą Paulauskienę. Prasmingi ir įvairiapusiai asmenybės pažinimo, tobulėjimo teoriniai mokymai Vilniuje truko šešerius mėnesius, po kurių, pavasarį, pradėjome savarankišką praktiką. Džiaugiamės Joniškio rajono „Vyturėlio“ darželio administracijos ir kolektyvo susidomėjimu ir noru susipažinti su emocinio intelekto lavinimu mokykloje galimybėmis. Po sutarčių pasirašymo su darželio direktore Daina, suderinusios mokymų laiką ir vietą kibome į darbus.
Balandžio mėnesį prasidėjusi savarankiška praktika darželyje sukėlė daug minčių, jausmų, sutelkė mus papildomam pasirengimui bei norui pasidalinti savo žiniomis, išgyvenimais. Nors mokymų metu gavome labai daug informacijos, tačiau rengiantis kiekvienam mokymų moduliui patyrėme ir jaudulį, ir baimę, nerimą bei didelę atsakomybę perteikti gautas ir pačių papildomai įgytas žinias. Norime pasidžiaugti dalyvių žingeidumu, žingsnis po žingsnio didėjančiu pasitikėjimu mumis, vis labiau drąsėjančiais dalyvių pasisakymais, gebėjimu atviriau diskutuoti porose ir grupėse. Emocinio intelekto klausimyno rezultatai privertė daugelį dalyvių susimąstyti apie savo emocinį intelektą. Po pravestų modulių dalyvių pasakyti dėkingumo žodžiai suteikia optimizmo, motyvacijos ir jėgų tolimesniems susitikimams, kurie tęsis rudenį.