Skaityti naujieną

Programos „Emocinio intelekto lavinimas mokyklose: lektorių mokymai taikant LPS™ metodiką“ lektoriai Joniškyje

 VŠĮ Pozityvaus ugdymo instituto įgyvendinama „ Emocinio intelekto lavinimas mokyklose: lektorių mokymai taikant LPS TM metodika“ sudomino ir mus - Audronę Vadakojienę bei Laimą Paulauskienę. Prasmingi ir įvairiapusiai asmenybės pažinimo, tobulėjimo teoriniai mokymai Vilniuje truko šešerius mėnesius, po kurių, pavasarį, pradėjome savarankišką praktiką. Džiaugiamės Joniškio rajono „Vyturėlio“ darželio administracijos ir kolektyvo susidomėjimu ir noru susipažinti su emocinio intelekto lavinimu mokykloje galimybėmis. Po sutarčių pasirašymo su darželio direktore Daina, suderinusios mokymų laiką ir vietą kibome į darbus.

Balandžio mėnesį prasidėjusi savarankiška praktika darželyje sukėlė daug minčių, jausmų, sutelkė mus papildomam pasirengimui bei norui pasidalinti savo žiniomis, išgyvenimais. Nors mokymų metu gavome labai daug informacijos, tačiau rengiantis kiekvienam mokymų moduliui patyrėme ir jaudulį, ir baimę, nerimą bei didelę atsakomybę perteikti gautas ir pačių papildomai įgytas žinias. Norime pasidžiaugti dalyvių žingeidumu, žingsnis po žingsnio didėjančiu pasitikėjimu mumis, vis labiau drąsėjančiais dalyvių pasisakymais, gebėjimu atviriau diskutuoti porose ir grupėse. Emocinio intelekto klausimyno rezultatai privertė daugelį dalyvių susimąstyti apie savo emocinį intelektą. Po pravestų modulių dalyvių pasakyti dėkingumo žodžiai suteikia optimizmo, motyvacijos ir jėgų tolimesniems susitikimams, kurie tęsis rudenį.


Atsiliepimai

Jurgita Kupriūnienė, Utenos kolegijos, Socialinės gerovės katedros lektorė atsiliepimas

Jurgita Kupriūnienė, Utenos kolegijos, Socialinės gerovės katedros lektorė

Ši programa man asmeniškai buvo tarsi galimybė savo gyvenimo filmą pamatyti iš visiškai kitų perspektyvų. Įvairių psichologijos dalykų mokiausi triju... [skaityti daugiau]

Vidas Krištaponis, Ukmergės Senamiesčio pagrindinės mokyklos pavaduotojas atsiliepimas

Vidas Krištaponis, Ukmergės Senamiesčio pagrindinės mokyklos pavaduotojas

Emocinis intelektas nėra nulemtas genų, tai ir pastebiu: pradedu geriau pažinti save, gebu labiau valdyti savo emocijas, jų neužgniaužiant ir neišsilieja... [skaityti daugiau]

Kristina Gadliauskienė, Kauno lopšelio-darželio "Vyturėlis" direktorės pavaduotoja ugdymui atsiliepimas

Kristina Gadliauskienė, Kauno lopšelio-darželio "Vyturėlis" direktorės pavaduotoja ugdymui

Dalyvavimas projekte „Emocinio intelekto lavinimas Lietuvos mokyklose“ ir asmeniškai, ir profesiškai sustiprino mane. Supratau pagrindinę sėkmingos būt... [skaityti daugiau]

Rita Dainelienė, Slavikų pagrindinės mokyklos pavaduotoja ugdymui atsiliepimas

Rita Dainelienė, Slavikų pagrindinės mokyklos pavaduotoja ugdymui

Mokymų dėka išmokau dar labiau džiaugtis kiekviena gyvenimo akimirka, mylėti ir su šalia esančiais artimais žmonėmis palaikyti nuoširdžius, šiltus t... [skaityti daugiau]

Jūratė Arštikaitienė, Šakių vaikų dienos centro vadovė atsiliepimas

Jūratė Arštikaitienė, Šakių vaikų dienos centro vadovė

Mokymai paskatino labiau domėtis kas aš esu? Kitaip pradėjau žiūrėti į santykius su kitais ir į santykį pačiai su savimi. Išjudino daugelį nuostatų... [skaityti daugiau]

Giedrė Volungevičienė, Daugų V.Mirono gimnazijos pavaduotoja atsiliepimas

Giedrė Volungevičienė, Daugų V.Mirono gimnazijos pavaduotoja

Projektas „Emocinis intelektas švietimo sistemoje“ į mūsų gimnazijos kasdienybę įnešė teigiamų pokyčių. Mokymuose pedagogai gavo ne tik teorinių... [skaityti daugiau]