Skaityti naujieną

EI mokymai Akmenės raj.

Susipažinkime su dar viena EI lektorių pora - Rosita Veikaliene ir Justina Jonuše:
,,Pagrindinės XXI a. pažinimo kompetencijos yra baziniai pažinimo gebėjimai, įgytos žinios ir žinių išplėtimas, o socialinės emocinės kompetencijos apima tikslų siekimą, darbo su kitais komponentus ir emocijų valdymą. Pažinimo kompetencijų ir socialinių-emocinių kompetencijų ryšys žmoguje ugdo savimonę, savitvardą, socialinį sąmoningumą, atsakingą sprendimų priėmimą ir pozityvius tarpusavio santykius.
„Emocinio intelekto ugdymo mokykloje“ mokymus pradėjome birželio mėnesį Akmenės rajono Akmenės gimnazijos pedagogams, o paskutinis modulis vyko rugpjūčio 28 dieną. Mokymų dalyviai sužinojo, kad socialinio emocinio ugdymo sritys apima savęs visapusišką suvokimą, kas leidžia užsibrėžti ir nusimatyti tikslus ir jų siekti, o tarpasmeninių santykių kūrimas ir valdymas leidžia kurti pozityvius santykius su kitais, rūpintis silpnesniais ir atsakingai priimti sprendimus. Visi šie įgūdžiai ugdo asmenybės kompetencijas: socialinį sąmoningumą, atsakingą sprendimų priėmimą, savimonę, savitvardą ir bendravimą. Minėtos kompetencijos glaudžiai siejamos su emociniu intelektu, kuris susideda iš daugelio savybių.
Mokymai buvo iššūkis ir mums, nes susidūrėme su įvairiomis netikėtomis situacijomis, kurias sėkmingai įveikėme. Džiugu, kad mokymų dalyviai buvo atviri, nuoširdūs, geranoriški. Ar pavyko pasiekti mokymų tikslą? Manome, kad taip, nes baigiamojo modulio refleksijos metu, dalyviai pradėjo kalbėti, kad jiems reikia dažniau susitikti visiems kartu ir susėdus ratu pasikalbėti. Mokymai baigėsi apkabinimais, dalyviai dėkojo už kantrybę ir linkėjo sėkmės. Pati nuostabiausia padėka mums – dalyvių šypsenos ir nuostabus lietuviškas žodis „Ačiū!“.

Atsiliepimai

Jurgita Kupriūnienė, Utenos kolegijos, Socialinės gerovės katedros lektorė atsiliepimas

Jurgita Kupriūnienė, Utenos kolegijos, Socialinės gerovės katedros lektorė

Ši programa man asmeniškai buvo tarsi galimybė savo gyvenimo filmą pamatyti iš visiškai kitų perspektyvų. Įvairių psichologijos dalykų mokiausi triju... [skaityti daugiau]

Vidas Krištaponis, Ukmergės Senamiesčio pagrindinės mokyklos pavaduotojas atsiliepimas

Vidas Krištaponis, Ukmergės Senamiesčio pagrindinės mokyklos pavaduotojas

Emocinis intelektas nėra nulemtas genų, tai ir pastebiu: pradedu geriau pažinti save, gebu labiau valdyti savo emocijas, jų neužgniaužiant ir neišsilieja... [skaityti daugiau]

Kristina Gadliauskienė, Kauno lopšelio-darželio "Vyturėlis" direktorės pavaduotoja ugdymui atsiliepimas

Kristina Gadliauskienė, Kauno lopšelio-darželio "Vyturėlis" direktorės pavaduotoja ugdymui

Dalyvavimas projekte „Emocinio intelekto lavinimas Lietuvos mokyklose“ ir asmeniškai, ir profesiškai sustiprino mane. Supratau pagrindinę sėkmingos būt... [skaityti daugiau]

Rita Dainelienė, Slavikų pagrindinės mokyklos pavaduotoja ugdymui atsiliepimas

Rita Dainelienė, Slavikų pagrindinės mokyklos pavaduotoja ugdymui

Mokymų dėka išmokau dar labiau džiaugtis kiekviena gyvenimo akimirka, mylėti ir su šalia esančiais artimais žmonėmis palaikyti nuoširdžius, šiltus t... [skaityti daugiau]

Jūratė Arštikaitienė, Šakių vaikų dienos centro vadovė atsiliepimas

Jūratė Arštikaitienė, Šakių vaikų dienos centro vadovė

Mokymai paskatino labiau domėtis kas aš esu? Kitaip pradėjau žiūrėti į santykius su kitais ir į santykį pačiai su savimi. Išjudino daugelį nuostatų... [skaityti daugiau]

Giedrė Volungevičienė, Daugų V.Mirono gimnazijos pavaduotoja atsiliepimas

Giedrė Volungevičienė, Daugų V.Mirono gimnazijos pavaduotoja

Projektas „Emocinis intelektas švietimo sistemoje“ į mūsų gimnazijos kasdienybę įnešė teigiamų pokyčių. Mokymuose pedagogai gavo ne tik teorinių... [skaityti daugiau]